گوشت بلدرچین چه خواصی دارد

خواص گوشت بلدرچین

یکی از با ارزش ترین و پرخواص ترین و سالم ترین گوشت هاف گوشت بلدرچین است. بلدرچین که از خانواده قرقاول هست یکی از کوچک ترین پرندگان می باشد. گوشت بلدرچین یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشد. بلدرچین های طبیعی از حشرات و سبزیجات و… تغذیه می کنند و هر چه چقدر یلدرچینی فعال باشد گوشت لذیذی دارد.

یکی از منابع پروتئینی گوشت های پرندگان هست. صنعت پرورش پرندگان جزئ شناخته ترین صنعت های پرورشی می باشد. هر ساله سرمایه گذاری های زیادی در این صنعت انجام می شود. گوشت بلدرچین نسبت به سایر پرندگان از  ۵ الی ۱۰ درصد پروتئین بیشتری برخودار هست.

 

گوشت بلدرچین دارای فسفر، کلسیم؛ تیامین، ویتامین B6، روی، آهن، نیاسین، سلنیوم هست که برای بیماریهای تشنج، فشار خون بالا، ضعف اعصاب مفید می باشد.

۱۰۰ گرم گوشت بلدرچین را ۶۲٫۶۵ درصد آب و ۳٫۲ درصد چربی و ۲۶ درصد پروتئین و ۶٫۳ درصد کانی تشکیل شده است.

 

تقویت استخوان ها

گوشت بلدرچین دارای فسفر و کلسیم  هست که برای سلامت استخوان ها فواید ریادی دارد. در پیشگیری به مشکلات پوکی استخوان می توان از گوشت بلدرچین استفاده کرد چراکه کمبودهای ناشی از کلسیم و فسفر باعث ایجاد مشکلاتی استخوانی می شود. همچنین علاوه بر کلسیم و فسفر در گوشت بلدرچین ویتامین D نیز باعث رشد استخوان ها می شود.

مراقبت از پوست

اگر دنبال یک منبع سرشار از ویتامین برای پوست خود هستید گوشت بلدرچین یکی از این موارد هست ویتامین هایی همچون ویتامین A و ویتامین E و ویتامین B را دارا می باشد. باعث جلوگیری از پیری زود رس و بازسازی سریع پوسته نیز خوب هست.

 

 

تقویت سیستم ایمنی

اگر می خواهید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید بصورت منظم گوشت بلدرچین مصرف کنید. ترکیباتی که در این گوشت وجود دارد باعث افزایش ایمنی بدن می شود و در جلوگیری از ابتلا به بیماری ها کمک می کند.

 

 

خواص گوشت بلدرچین: 11 فایده بی نظیر گوشت بلدرچین برای سلامتی ...خواص و مضرات بلدرچین ، 20 خاصیت گوشت بلدرچین برای سلامتی بدن
% تخفیف های شگفت انگیز %
جدیدترین کالاها

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...